miercuri, 22 iulie 2009

Diverse (7)

Din volumul "În slujba reginei"

DIRECTORUL
Cu fata de la “Personal”
La slujba,-era cam amical;
Dar când mergea cu ea în vale,
Avea relatii personale.

UNEI DOCTORITE
Î-mi da mereu medicamente
Ca-n fata mortii iminente;
Facu, de teama sa nu mor,
Din mine un laborator.

NEPOTUL SI PLIMBAREA CU BUNICII
Nu vin cu voi, sunt obosit,
Va dau însa-o fotografie
Si astfel voi fi reusit...
Persoana mea cu voi sa fie.

UNEI GOSPODINE
Mereu o prajitura face,
Din visine ce nu prea-s coapte;
Dupa-o petrecere de-o noapte,
E-n loc de ciorba de potroace.

DUPA TRECEREA STIX-ULUI
Fiind din fire curios
De o sa vrea si Domnul Sfântul,
O sa revin sa vad pamântul,
De-i fara mine tot frumos?!

GOL
Golul are tristul rol:
Tare gol îmi e stomacul
Si mai gol mi-e buzunarul,
Peste tot e plin de gol.


LA UN MAGAZIN SCUMP
Am fost la o “Bijuterie”,
Unde-am vazut o smecherie:
Cu preturile ne-afisate
Mai multe inimi sunt salvate.

SUNETISTILOR ROMÂNI
E-o boala veche si cam grea
Ca sunetul s-imaginea
Sunt tare distantate,
De parca-s divortate.

JUSTITIA
În aproape-orice instanta
Este o nesiguranta:
Certitudinile sunt incerte,
Iar incertitudinile certe.

ÎNDRAGOSTITUL
Într-o buna zi
Se îndragosti
Si-i placea la ea
Faptul ca-l placea.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11