marți, 21 iulie 2009

Femei şi bărbaţi (1)

Din volumul "În slujba reginei"

SNOABA
A primit din occident
Un Cezanne destul de mare;
Snoaba întreba urgent:
-Câte portiere are?!

ASEMANARE
Cu barbati având lovele
Unele se cred divine;
Blanurile sunt ca ele...
De jivine.

FEMEIA SI BARBATUL
Daca e trecuta-n scripte
Cât în casa lui traieste,
Din belsug ea se hraneste,
Cu-ale sale zile fripte.

DIALOG SOT-SOTIE
-Mai facem în ocean o tura
Îmi intra apa multa-n gura?
La asta are el o zisa:
-Macar aici s-o tii închisa!

DIALOG FEMININ DESPRE VÂNATORI
-Câte fiare-au împuscat
Pentru-aceasta blana mare?
-Dupa-a mea numaratoare
Cam cu câti m-am tot culcat.

VÂRSTA FEMEII
Sa nu-mi asculti deloc nevasta,
Când tot sustine la zevzeci
Ca are numai patuzeci...
De zece ani sustine asta.

DIALOG MATRIMONIAL
-Mi -ai promis de ziua mea
Ca un alt om o sa fii;
-Altul sunt de vrei sa stii,
Însa si acesta bea.

UNEI PISALOAGE
Ma-ngrijorez, ma mir mereu,
Ca poate sta si doar o seara
Cu sora mea, cumnatul meu
'n-aceeiasi tara!

COMPENSATIA UNEIA
Nu-si mai misca, de-azi, piciorul,
Caci a suferit fractura
Si de-acum spre sotiorul
Mult mai mult îi “umbla”... gura.

UNEI PACATOASE
De pacate-ar vrea sa scape,
Prea s-a încarcat cu ele;
Dar pe toate sa le spele
Nu exista-atâtea ape!


1 2 3 4