marți, 21 iulie 2009

Cultură şi artă (3)

Din volumul "În slujba reginei"

MELOMANI SI BANOFANI
Ce mai diferenta, Ah!
Constatata, dupa ani:
Nu vor fugile de Bach,
Ci doar fuga dupa bani.

UNUI ORATOR
Esti foarte bun ca orator,
Ti -o spun acum, cu altii-n cor,
C-am fost atât de absorbit,
Încât nimic n-am auzit.

LIMBAJUL POLITICIENILOR
Avem acum un semn,
C- acela vechi de lemn
A fost lasat, mai ieri, la vatra
Si-nlocuit cu cel de satra!

MELODII ROMANTICE
-Îti plac acestea tinere?
As vrea pareri doar sincere;
-Încerc a ma deprinde,
Dar suna a colinde.

LATINITATEA ROMÂNILOR
O perioada-am fost supusi
De “fratii” nostri buni si rusi
Si-n tara mea de ei supusa
Am învatat latina-n...rusa.

OMUL SI LIMBA
Ca fiinta gânditoare
-Unica ce e sub soare-
Multe fiare-a îmblânzit,
Limba-i, însa, nu a reusit.


1 2 3