marți, 21 iulie 2009

Sănătate şi medici (2)

Din volumul "În slujba reginei"

UNUI MEDIC CHIRURG
Pe toti îi videca si tace,
Modest ca el un altu nu-i;
Mai toti ce trec prin mâna lui
Gasesc, apoi, eterna pace.

MEDICULUI DEVENIT SCRIITOR
Te-ai lasat de medicina,
Merit ai, nicicum o vina,
Caci de când esti scriitor
Câtiva cititori îti mor.

SOTIA BOLNAVULUI
-Nu-i asa ca rau arata?
I-a venit asa deodata;
Ce sperante oare-i dati?
-Functie de ce sperati!

MEDICUL BOLNAV SI PREOTUL
Am facut si eu pacate,
Iartale, te rog, pe toate;
Însa am si-o mare vina:
Nu prea cred în medicina!

MEDICUL PSIHIATRU
Din micutul balamuc,
Când acasa ma mai duc,
Toata lumea-n cale-mi sare
Si-ntru-n balamucul mare!

MEDICII
Se -mbogatesc când rau ne doare,
Succese : stralucesc în soare,
Erori : le- acopera pamântul
Si popa are-apoi cuvântul.

FEMEIA LA DOCTOR
-Ridurile mele...
Ce-aveti pentru ele?
-Pentru-acest aspect
Un adânc respect.

UNUi MEDIC
Este unul rar,
Are mare spor;
Dupa câti îi mor
Pare un gropar.

LA DOCTOR
Cum nu avea a vietii scoala,
La doctor când s-a prezentat,
Cu el nevasta si-a luat...
Sa nu mearga cu mâna goala!

VESTE
-Adus-ai niste vesti mai bune
Legate de al nostru Nae?
-Nimic, chirurgul, nu ne spune,
Doar taie!

UNUI ALT CHIRURG
E un tip meticulos,
Nu face nimic pe dos,
Mai întîi te taie
Si-apoi te “jupoaie”.


1 2