miercuri, 22 iulie 2009

Diverse (3)

Din volumul "În slujba reginei"

OLTEANUL TUICA SI MARAMURESEANUL
-Stiu c-a voastra e celebra,
Gust-o si pe-a, mai bade,
Are trezeci-s-opt de grade;
-Asta nu e tuica,-i febra!

DIALOG BAHIC
-Nu am somn când votca beau;
-Oful meu e chiar enorm
Si ti-l spun acum pe sleau:
Nu pot bea nimic când dorm!

CERSETORUL SI SUPRAPONDERALUL
-De patru zile tot “postesc”,
M-ai ajutat si-ti multumesc;
-Ce bine-ar fi dac-as putea
Sa am “vointa” ca si-a ta!

PRESUPUNERE
-Îmi pareti un cunoscut,
V-am vazut pe undeva;
-Nu zic ba, caci s-ar putea,
Des pe-acolo am trecut.

SOFERUL SI FRÂNA AUTO
Neavând nici cea de mâna
S-a oprit direct în pom;
Cum oprea-i, întreaba-un om,
De n-aveai pom la-ndemâna?!

ZID LA CIMITIR
Având o soarta prea amara
De zidul mare nu le pasa,
Cei ce-s aici nu vor sa iasa,
Nu vor sa intre cei de-afara!


ÎNDREPTARE
Pe urma mamei mele calc,
M-am gârbovit de-atât lucrat,
Da-ntr-un final voi fi-ndreptat,
Pe catafalc.

O CHEIE A SUCCESULUI
Daca mergi cu mâna goala
Dai de usi ce-s ferecate;
Dac-ascunzi ceva sub poala
Singure ies din canate.

ÎNTELES GRESIT
Unii cred si nu-i asa,
Eu încerc sa îi îndrept:
Sunt convinsi ca “stat de drept”,
Este dreptul de a...sta!

ÎNVITATIE CATRE PRIETENI
De-aveti mâncare, bautura
Si tot ce-i bun de pus în gura,
Veniti urgent la noi cu ele,
Ca-i ziua sotioarei mele.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11