marți, 21 iulie 2009

Femei şi bărbaţi (2)

Din volumul "În slujba reginei"

N-AM ÎNVATAT MINTE
L-am stiut pe” Stan Patitul”,
Dar nimic n-am învatat
Si am terminat petitul...
Însurat.

LA CAFEA
Invitatia era:
-Vrei o gura dintr-a mea?
-Sincer, eu as prefera
Gura fara de cafea.


VÂNATORUL
Desi-n vânat e iscusit,
Trofeu, sotiei nu i-a daruit;
Ea singura s-a descurcat,
Facând din el, încornorat.

LITERATUL SI SOTIA
Scrie carti si mai citeste,
Soatei, i le povesteste,
Talmaci dac-ar putea
Ar traduce-o si pe ea.

DEPENDENTUL DE SOTIE
Cu piciorul fracturat
Ea abia se tine;
Sotu-o-ntreaba disperat:
Ce va fi cu mine?

AUZ FIN
Ea are-auzul foarte bun
Si pot cu-adevarat sa spun
( La judecata dreapta stând )
C-aude si ce am în gând.

EROARE
O pusesi pe mama-ti soacra
Într-o prea micuta lacra
Si în ea, soacra matale,
Nu poate sta la taclale.

VINOVATII
Încurcat si cu vecina,
Dupa ce-si facura “plinul”,
Sugera ca-a lui e vinul
Si a dumneaei e...vina.

ACTRITA SI REGIZORUL
Este foarete fericita
C-a gasit-o chiar pe ea,
Ca de n-o descoperea
Ramânea...acoperita!

EXPLICATIE
Chiar de e un om ales
Bea din ce în ce mai des;
Întrebat de ce tot bea
Zice:-Iar e ziua mea!


1 2 3 4