marți, 21 iulie 2009

Trăsături de caracter (3)

Din volumul "În slujba reginei"

SINCERITATE
Soata-i zise deodat':
-Vai ce rau mai speriat;
-Chiar de înca te mai plac,
Doar atât mai pot sa-ti fac!

METODA
De esti un visator
Si vrei s-ajungi la tel,
Urgent vei fi dator
Sa atipesti nitel.


CONSECINTA
Lucrurilor spun pe nume,
N-am, deci, prieteni, fac silinte
Ca sa am în asta lume...
Barem niste cunostinte.

DISCRETUL
Multe-mi trec pe la ureche,
Rareori ceva ce-i bun;
Tie prietene-am sa-ti spun
Azi, o noutate veche.

”CU MUSCA PE CACIULA”
Se simte-acela care-i vinovat;
Mai spun cuvintele acelea:
La cel ce nu simte ca-i întepat
Caciula-i mai sensibila ca pielea.

OAMENI SI...OAMENI
Omul cel de la-nceput
E creeat din purul lut;
Multi sunt, astazi, printre noi
Care parca-s din noroi.

EGOISM
O mama le-a oprit pe fete
Sa stea pân' la sfârsit cu ea,
Pahar cu apa, sa-i mai dea,
Dar nu i-a mai venit vreo sete!

BOGATUL CURIOS
S-a bagat în piele de sarac,
Dar acesta i-a venit de hac:
Când a vrut la el acasa,
Nu l-a mai lasat sa iasa.

CONSECINTE
De vinul este ghiurghiuliu,
Acela care e chefliu,
Aude si ce nu se-aude
Si vede si ce nu se vede.

PRIETENI
Câinele si omul
Au asemanare:
La urgenta mare
Îi salveaza pomul.

UNEIA
Întreba-i o fata
Care-i este ocupatia?
Si-mi raspunse-ndata:
Contemplatia!

UNUI ÎNFUMURAT
Directorul era falos
Ca unii îi ziceau si boss,
Dar într-o zi-un traducator
I-a spus ca-i supravehgetor!


1 2 3